Välj hur du vill logga in.
Delta i vår tävling Dagens siffra, fyra vinnare koras och vinner 100 kronor till bingospel😊💫Läs mer om tävlingen här>>
Kramkalas i chatten vinner du ett chattspel får du dela ut en kram till en bingovän 😍💞
Favorittävling Triss i Jackpott 18 -21:30 💫🤩 Dessutom är det kramkalas i chatten vinner du ett chattspel får du dela ut en kram till en bingovän.
Chattvärden skriver ett trasiga ord som saknar ett par bokstäver och om du är först med att lyckas klura ut vilket ord det är, blir det du som vinner 15 kronor i bonus. Viktigt att du stava rätt!
Tävlingarna är värda minst 50 kr eller är en varuvinst.
Du får vinna en tävling per dag och räknas utöver dina fyra chattvinster du får vinna per dag.
Triss i Jackpott
När jackpotten för Stjärnskottet går ut under tävlingens gång tävlar chattvärden ut en lika stor vinst som tre vinnare får dela på under nästkommande bingospel. Din uppgift är att ange tre nummer mellan 1–75 och hoppas på att bingospelets slumpgenerator är på din sida. Om du är en av de tre spelarna vars nummer matchar bingoslumpen först, samt svarar rätt på chattvärdens fråga i chatten, är du en av vinnarna.
Mailtävlingarna
Mailtävlingar såsom tipspromenader och bingokryss, har du chansen att vinna fina priser som 100 kronor i bonus och denna räknas utöver dina fyra dagliga chattvinster. Det är viktigt att notera att du fortfarande bara kan vinna en tävling per dag. Det innebär att om du redan har vunnit en Guldfråga, Triss i Jackpott eller Frukost/kvälls bingo under samma dag, kommer du inte att kunna vinna någon mailtävling
Blomsterbud
Ett blomsterbud innebär att istället för att du får din vanliga chattspelsvinst vinner du två blomsterkort (värde 100 kr), och du får ge bort ett blomsterkort (värde 50 kr) till en annan spelare. För den spelaren som tar emot blomsterbudet (ett blomsterkort, värde 50 kr) räknas det inte in i de chattspel du får vinna per dag.
Frukostbingo / Kvällsbingo
Här gäller det att svara rätt på chattvärdens fråga som kan handla om allt mellan himmel och jord. Vinsten: 50 kronor i bonus som du kan spela bingo för eller köpa en digital Miljonlott.
Guldfrågor
När guldfrågor dyker upp i chatten betyder det att vinsten på chattspelet blir värt 50 kr istället för den vanliga vinstsumman. Chattvärden meddelar alltid innan att Guldfrågan kommer.
Våra extraaktiviteter.
Kramar
En kram innebär att vinnaren i ett annonserat chattspel får 15 kr att spela för och 15 kr att ge bort till en annan spelare. När vi spelar chattspel med tre vinnare är det den allra första vinnaren som får äran att ge en kram. Kramen räknas inte till de chattspel du får vinna per dag, men du får vinna/ta emot en kram per pass (första passet är 9-16 och andra passet är 16-22).
Pottraketen höjer också chattspelvinsterna
Köp din bingobricka i Zoobaloo eller Juveljakten och delta i chattspel värd 15 kr vinst. Om raketen ex.visar X5 betyder det att vinsterna i chattspelet kommer att multipliceras 15 kr X 5 . Pottraketen gäller inte när tävlingar spelas.
Bingospelare! I chatten är vi för att ha kul tillsammans och här ges du möjlighet till mängder av extra vinster att spela för upptill de bingospel som rullar i våra listor. Våra chattävlingar pågår så länge en chattvärd är på plats. Extra aktiviteter som pågår under passen kan du läsa i fliken Chattschema.
• Alla våra chattspel är värda 15 kr om inget annat står. Vinsten sätts in i din spelplånbok.
• För att delta i våra chattspel behöver du ha köpt en bricka i det pågående bingospelet.
• Du har möjlighet att vinna fyra chattspel per dag. Två chattspel mellan 9.00-16.00 och ytterligare två chattspel 16.00-22.00, plus en tävling. Lycka till! Premier och/eller bonusmedel att spela för.
• Vi spelar oftast chattspel i vartannat bingospel om inte chattvärden bestämmer annat.
• För att det ska vara så rättvist som möjligt måste alla svar vara helt rättstavade, inga extra skiljetecken/siffror etc. godkänns.
• Vid de tillfällen där svaret på ett chattspel är ett årtal, ska hela årtalet skrivas ut.
• När svaret är ett personnamn så vill att du skriver med för och efternamn.
• Svara inte med förkortningar utan skriv ut ditt svar.
• Du kan gissa en gång per spel om inte chattvärden anger annat.
• Om chattvärden efterfrågar ett namn måste detta ha minst två bokstäver för att det ska vara godkänt.
• Tänk på att Miljonlotteriets chattvärdar är alla egna unika individer och de kan skilja i deras svar och bedömningar.
• De är chattvärden som arbetar under passet som har rätt och det ska accepteras. Har du åsikter om detta är du välkommen att maila bingohjalpen@miljonlotteriet.se.
• Chattvärden har möjlighet att blockera otrevligheter och kan stänga av chattmöjligheter för en spelare under en period. Detta kan göras i form av en kortare paus under kvällen eller ett längre chattförbud.
• Önskar du säga något privat till chattvärden privat kan du be hen om att starta en privat chatt med dig.
• Ditt spelkonto är personligt och du får endast inneha ett spelkonto på miljonlotteriet.se. Misstänks spelare använda mer än ett konto kan avstängning ske.
• Anser du att en annan spelare bryter mot regler, fuskar eller har övriga synpunkter så mailar du bingohjalpen@miljonlotteriet.se. Det diskuteras inte i chatten.
• Avslöja aldrig andra spelare bakom ett nickname, inte heller om en annan spelare bytt sitt nickname.
• Det är inte tillåtet att uppge personliga uppgifter om en annan spelare utan samtycke.
• Bryter du mot Miljonlotteriets chattspelsregler erhåller sig Miljonlotteriet rätten att stänga av ditt spelkonto.
För att spara produkter i drömlistan behöver du logga in eller skapa ett konto
Välj hur du vill logga in.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Skapa ett konto och få 100 kr i välkomstgåva att köpa lotter eller spela bingo för. Det är gratis och det finns inga insättningskrav. Du skapar ett konto enkelt och säkert med BankID.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Starta BankID-appen på din telefon och tryck på ikonen för QR-kod. Rikta din kamera mot QR-koden nedan för att skanna.
Väntar på identifiering i app
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Logga in för att kunna registrera din lott.
Du är snart där!
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Fyll i dina uppgifter för att kunna logga in.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Att öppna spelkonto för onlinespel
När du öppnar ett spelkonto får du möjlighet att spela onlinespel på miljonlotteriet.se. För att öppna spelkonto måste du vara över 18 år, folkbokförd i Sverige och inte stå under förvaltare eller vara försatt i konkurs. I samband med registrering kommer dina uppgifter att kontrolleras mot SPAR (Statens Person- och Adressregister). Vid registrering används skyddad (SSL-) förbindelse, så att dina uppgifter hålls hemliga under hela transaktionen. Det är förbjudet att registrera sig med uppgifter som tillhör någon annan. Du måste därför logga in med BankID.
För att kunna spela skall du logga in på miljonlotteriet.se. Det är förbjudet att logga in på miljonlotteriet.se med annan persons uppgifter. Du ansvarar för att obehöriga inte kan få tillgång till dina personliga inloggnings uppgifter. Miljonlotteriet har inte ansvar för om någon obehörig använder dina uppgifter och inte heller för den skada som därigenom kan uppstå. Om du misstänker att dina inloggnings uppgifter kommit obehörig tillhanda skall du omgående meddela Miljonlotteriet.
Om du köpt en onlinelott och du skulle förlora kontakten med miljonlotteriet.se innan du hunnit skrapa lotten, t ex pga att din dator kraschar, att du drabbas av strömavbrott eller liknande, kommer lotten att finnas kvar hos dig och vara möjlig att spela nästa gång du loggar in. Skulle du inte ha skrapat lotten kommande natt kommer lotten att skrapas automatiskt och eventuell vinst sätts automatiskt in i din spelplånbok. Om du har en digital prenumeration av lotter så förblir dem oskrapade tills 40 dagar passerat från utskickstillfället, därefter skrapas dem automatiskt och eventuell vinst sätts in i din spelplånbok. Om du köpt ett bingospel och på motsvarande sätt förlorar kontakten med Spelsajten innan bingospelet avslutats, kommer din bricka att rättas automatiskt inom 15 minuter och eventuell vinst automatiskt att sättas in i din spelplånbok.
Du betalar dina spel med betalningsmedel (kontanter, vinstkontovärden eller premievärden) som du har på ditt spelkonto. Spelkontot finns på Miljonlotteriet.se, som är ansvarig för de innestående medlen. När du valt att köpa ett onlinespel måste du även bekräfta ditt köp innan köpet verkställs. När du bekräftat ditt köp kan det inte ångras.
Innan du gör din första insättning behöver du ange din spelgräns. Du kan efter det föra över pengar till ditt spelkonto med ett av dina kontokort eller genom Swish och oavsett betalsätt så för du endast över pengar från dig själv och till dig själv. För att hantera överföringen av pengar använder Miljonlotteriet en säker, krypterad betaltjänst (Nets) där bank- och kreditkortsinformation behandlas. Kontot för de pengar du fört över finns hos Miljonlotteriet, som är ansvarigt för de innestående medlen. Du kan återföra innestående kontanta medel från kontot till ett av dina svenska bankkonton. Du kan alltid se ditt saldo på miljonlotteriet.se. Begränsningar av det belopp som är tillåtet att över- och återföra kan förekomma enligt särskilda anvisningar på miljonlotteriet.se. Det närmare innehållet av och kostnaden för de olika tjänster som vid var tid erbjuds framgår av beskrivningen på miljonlotteriet.se. Miljonlotteriet reserverar sig rätten att införa en övre gräns för hur mycket en kund kan spela för och kan även sätta gränser för antal spel och insatser per spelform. En kund som förändrar sitt spelande eller sin spelbudget kan komma att kontaktas av Miljonlotteriet för att uppfylla omsorgsplikten.
Medel på kontot utgör redovisningsmedel, vilket innebär att Miljonlotteriet skall hålla dessa avskilda på räkning i bank. Eventuell ränta på medlen tillfaller Miljonlotteriet. Miljonlotteriets redovisning av saldot på kontot sker uteslutande via internet.
För de fall när Miljonlotteriet satt in en välkomstpremie, vinst från chattspel eller liknande i din spelplånbok och du inte använt hela eller en del av beloppet inom tolv (12) månader från insättningsdagen har Miljonlotteriet rätt att återta det återstående beloppet och avsluta spelkontot. Sådana premier som Miljonlotteriet satt in får endast användas till spel på miljonlotteriet.se, de kan alltså inte överföras till ditt bankkonto.
När du beställer Miljonlotteriets digitala prenumeration påbörjar du en prenumeration på digitala skraplotter. Dina första lotter kommer inom cirka 15 minuter från beställningstillfället. Dina lottförsändelser fortsätter sedan att levereras i början av varje månad. Du når dina betalda lotter när du loggar in på miljonlotteriet.se eller via den länk som finns i det mejl som skickas ut vid varje lottleverans. En köpt lott förblir oskrapad i 40 dagar. Skulle du inte ha skrapat lotten dessförinnan skrapas lotten automatiskt och eventuell vinst sätts in i din spelplånbok.
För att ändra ditt lottantal eller avsluta din prenumeration behöver du kontakta kundcenter, 031-338 28 20.
Betalning för din digitala prenumeration görs via det av dina kontokort du angivit. Beloppet dras automatiskt av Miljonlotteriet innan dina nya lotter kommer. Saknas täckning på ditt kort vid tillfället, upprepar Miljonlotteriet betalningsförsöket i upp till tre gånger. Har betalning inte kunnat genomföras någon av dessa gånger annulleras periodens försändelse och ett nytt försök görs när det är dags för nästa försändelse. Tänk på att du själv måste uppdatera dina kortuppgifter.
Köpta lotter återtages ej.
Otillåten aktivitet på Spelsajten
När du är inne på miljonlotteriet.se är du skyldig att iaktta dessa villkor, rådande lagar samt övriga gällande regler. Det innebär t ex att du inte får:
- Ändra, kopiera, distribuera eller sälja vidare programvara, produkter eller tjänster som finns på miljonlotteriet.se.
- Överföra något material som innehåller virus eller andra filer, koder eller program.
- Använda miljonlotteriet.se för olagliga aktiviteter eller för distribution av material som är olagligt eller stötande.
- Använda miljonlotteriet.se som distributionskanal för kommersiella budskap eller skräppost.
- Vid misstanke om penningtvätt kommer Miljonlotteriet att anmäla detta till Finanspolisen och på deras order kan berört konto komma att blockeras tillsvidare.
Miljonlotteriet har rätt att omedelbart och utan föregående meddelande till dig avsluta ditt spelkonto om säkerhetsmässiga eller tekniska skäl föreligger, som t ex virusangrepp, eller om du bryter mot någon bestämmelse i dessa villkor eller om Miljonlotteriet på skälig grund antar att så är fallet. Du är skyldig att ersätta Miljonlotteriet för all direkt och indirekt skada som förorsakats i samband med brott mot dessa villkor.
Om miljonlotteriet.se felaktigt utbetalat t.ex. ett vinstbelopp trots att du inte vunnit eller utbetalat ett för stort vinst belopp till din spelplånbok, har Miljonlotteriet rätt att återta det felaktigt utbetalade beloppet. Du får inte använda några tekniska fel eller sårbarheter till din fördel. Miljonlotteriet har rätt att avbryta och återta alla vinster som du fått på det här sättet. Miljonlotteriet kommer att skicka ett meddelande till dig om att återtagande av medel kommer att ske.
Miljonlotteriet får återta onlinespel till följd av tekniskt fel eller annat förhållande som påverkar möjligheterna för dig att spela det aktuella spelet på ett korrekt och rättvist sätt eller som innebär att spelet eller dess resultat är uppenbart felaktigt.
Om ett spel återtas har du rätt att återfå erlagd insats för det aktuella spelet genom återbetalning till din spelplånbok. Du har alltså inte rätt till ersättning för indirekta skador, t.ex. utebliven vinst, inkomstbortfall eller andra följdskador.
Spelsajtens ansvar är begränsat till det belopp som motsvarar din insats i det spel där fel uppstått.
Miljonlotteriet.se tillhandahålls i befintligt skick. Om skada uppstått på grund av fel i spelplattformen som Miljonlotteriet borde ha känt till och åtgärdat, skall Miljonlotteriet ersätta dig för eventuell förlust som orsakas av sådant fel. Ersättningen kan dock aldrig bli större än vad du direkt innan skadan hade innestående på ditt konto.
Miljonlotteriet ansvarar inte
för:
- Fel som kan uppstå vid överföring av data mellan dig och Miljonlotteriet.se. Du ansvarar för all
kommunikation vid spel via Internet.
- Skada som kan uppstå om spel via Internet inte är möjligt på grund av
driftstörning.
- Skada som beror på omständigheter utanför Miljonlotteriets kontroll.
Miljonlotteriet kan aldrig göras ansvarigt för indirekt förlust, såsom utebliven vinst.
De tjänster som Miljonlotteriet erbjuder på miljonlotteriet.se kan förändras, ersättas eller tas bort utan särskilt meddelande.
Miljonlotteriet förbehåller
sig rätten att när som helst och enligt egen bedömning ändra villkoren genom att publicera ändringarna på denna sida.
Alla ändringar träder i kraft omgående efter publicering på hemsidan.
Hantering av personuppgifter:
Du ska
vara trygg när du anförtror dina personuppgifter till Miljonlotteriet.
Här hittar du fullständig
information om hur vi hanterar dina uppgifter i enlighet med dataskyddsförordningens krav >>
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
BankID är en elektronisk ID-handling som är jämförbar med pass, körkort och andra fysiska legitimationer. På Miljonlotteriet.se använder du BankID för att bli kund, logga in och föra över pengar till ditt spelkonto.
Du beställer BankID hos din bank. Läs mer om hur det går till hos din bank eller på www.bankid.com.
Om du har frågor om BankID bör du i första hand kontakta din bank. Men du är alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 031-338 28 20 eller kundcenter@miljonlotteriet.se.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Fyll i antingen ditt personnummer eller ditt kundnummer nedan så nollställer vi ditt lösenord och hjälper dig att kunna logga in igen.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Hur vill du ta emot dina nya inloggningsuppgifter?
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Information om hur du loggar in igen är nu skickat till dig via e-mail.
Har du inte fått något e-mail? Försök igen och kontrollera att du skrivit rätt e-postadress.
Information om hur du loggar in igen är nu skickat till dig via sms.
Har du inte fått något sms? Försök igen och kontrollera att du skrivit rätt telefonnummer, eller välj att få lösenordet skickat via e-mail istället.
Information om hur du loggar in igen kommer skickas till dig via brev vilket kan ta 3-5 arbetsdagar.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Välj ett nytt lösenord med minst 6 tecken
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Vill du beställa lotter eller spela bingo? Du kan också göra detta val senare ifrån Mina sidor.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Gör dina val nedan när det kommer till cookies (kakor) och hur vi får använda dem:
Vissa cookies är nödvändiga för att vår webb över huvud taget ska fungera för dig. Dessa går inte att stänga av.
Tillåt oss att säkerställa att vår webbplats tjänster fungerar korrekt för dig och hjälper oss att utföra förbättringar.
Vi använder analystjänster från tredje part inklusive Google. Se Googles information om behandling av personuppgifter här.
Tillåt oss att anpassa budskap när du besöker andra webbplatser och sociala medier (så kallad retargeting).
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Din insättningsgräns är sparad!
Du kan när som helst ändra dina gränser.
Du måste ange en insättningsgräns för att kunna spela och köpa lotter på Miljonlotteriet. Du kan sedan när som helst ändra din gräns.