Ring och beställ dina lotter
031-338 28 20Välj hur du vill logga in.
Vi på IOGT-NTO/Miljonlotteriet (”Miljonlotteriet” eller ”vi”) värnar om dig. Därför har vi en trygg hantering av dina personuppgifter. I vår integritetspolicy kan du läsa hur vi hanterar dem.
Detta dokument är vår integritetspolicy och här förklarar vi hur vi samlar in och använder dina personuppgifter om dig som använder våra tjänster, dig som vi lagrar information om för att du har begärt spelstopp, dig som deltar i en tävling, som annars använder vår hemsida eller sociala medier samt om dig som har fått en vinst från en vän.
Vilka personuppgifter vi behandlar om dig beror på vilken relation vi har med dig (t.ex. om du spelar hos oss eller inte). Vad som blir relevant för just dig framgår nedan i integritetspolicyn.
Integritetspolicy
Integritetspolicy för tävlingar
Sammanfattningsvis har du följande rättigheter:
• Rätt att klaga till Integritetsskyddsmyndigheten
• Rätt att återkalla ditt samtycke
• Rätt till tillgång
• Rätt att göra invändningar
• Rätt till radering
• Rätt till rättelse
• Rätt att begränsa personuppgiftsbehandlingen
• Rätt till dataportabilitet
IOGT-NTO/Miljonlotteriet (organisationsnummer 802001-5569) ansvarar för behandlingen av dina personuppgifter (som personuppgiftsansvarig) när vi behandlar dina personuppgifter för egna ändamål.
Du kan alltid kontakta oss vid frågor kring integritets- och dataskydd eller om du vill utöva någon av dina rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till oss på dataskydd@miljonlotteriet.se eller höra av dig på telefon 031-338 28 20.
I enlighet med dataskyddlagstiftning har du vissa rättigheter som du kan använda för att påverka hur vi behandlar dina personuppgifter. Läs mer nedan.
Om du vill veta mer om dina rättigheter eller om du vill utöva någon av dina rättigheter kan du kontakta oss på de kontaktuppgifter som anges i början av denna integritetspolicy.
Du har rätt att lämna klagomål till behörig tillsynsmyndighet om du anser att behandlingen av dina personuppgifter strider mot GDPR. I Sverige är behörig tillsynsmyndighet Integritetsskyddsmyndigheten.
I detalj: Din rätt att klaga gäller i det fall det inte påverkar något annat administrativt prövningsförfarande eller rättsmedel. Ett sådant klagomål lämnas med fördel till myndigheten i den medlemsstat där du har din hemvist, där du arbetar eller där en överträdelse av gällande lagar och regler för dataskydd påstås ha förekommit.
Tillsynsmyndigheten har en skyldighet att underrätta dig om hur arbetet med klagomålet fortskrider och vad resultatet blir, inklusive en skyldighet att informera dig om möjligheten att få ditt klagomål prövat rättsligt.
Du har rätt att när som helst återkalla ditt samtycke genom att kontakta oss.
I detalj: Ditt återkallande av samtycke ska inte påverka lagligheten av behandling som grundar sig på samtycke, innan detta återkallas.
Du har rätt att få en bekräftelse på om vi behandlar dina personuppgifter eller inte. Du kan skicka en förfrågan genom att kontakta oss. Om vi behandlar dina personuppgifter har du även rätt att få en kopia av personuppgifterna vi behandlar samt information om behandlingen.
I detalj: Den information vi i sådana fall ger dig tillgång till är:
– ändamålen med behandlingen,
– de kategorier av personuppgifter som behandlingen gäller,
– de mottagare eller kategorier av mottagare som personuppgifterna har lämnats eller ska lämnas ut, särskilt mottagare i tredjeländer eller internationella organisationer,
– om möjligt den förutsedda tid som personuppgifterna kommer att lagras eller, om det inte är möjligt, de kriterier som används för att fastställa denna period,
– information om rätten att invända och att klaga till en tillsynsmyndighet samt rätt att begära rättelse, radering och begränsning,
– om vi inte samlar in dina uppgifter, all tillgänglig information om varifrån dessa uppgifter kommer,
– förekomsten av automatiserat beslutsfattande inklusive profilering enligt artiklarna 22.1 och 22.4 i GDPR samt din rätt att få meningsfull information om logiken bakom samt betydelsen och de förutsedda följderna av sådan behandling, och
– om personuppgifterna överförs till ett tredjeland eller till en internationell organisation, har du även rätt till information om de lämpliga skyddsåtgärder som i enlighet med artikel 46 i GDPR har vidtagits vid överföringen.
Du har rätt att få en kopia av de personuppgifter som behandlas av oss. För eventuella ytterligare kopior som du begär får vi ta ut en rimlig avgift baserat på våra administrativa kostnader. Om du har begärt informationen via elektronisk form kommer du att få informationen i ett elektroniskt format som är allmänt använt, om du inte begär något annat. Din rätt att begära ut kopior enligt ovan ska inte inverka menligt på andras rättigheter och friheter.
I de fall som anges nedan har du rätt att när som helst göra invändningar mot behandling av personuppgifter avseende de personuppgifter som vi behandlar.
I detalj: Din rätt att göra invändningar gäller enligt följande:
– Med hänsyn till din specifika situation har du rätt att när som helst invända mot behandlingen av dina personuppgifter baserat på en intresseavvägning, inklusive profilering. Om du invänder får vi inte längre behandla dina personuppgifter, förutom om vi kan visa tvingande berättigade skäl för behandlingen som väger tyngre än dina intressen, rättigheter och friheter eller om det sker för fastställande, utövande eller försvar av rättsliga anspråk,
– Om dina personuppgifter behandlas för direkt marknadsföring har du rätt att när som helst invända mot behandlingen av dina personuppgifter för sådan marknadsföring inklusive eventuell profilering. Om du invänder mot behandling för direkt marknadsföring har du en ovillkorlig rätt att få behandlingen av dina personuppgifter för sådana ändamål att upphöra, och
– När det gäller användningen av informationssamhällets tjänster, har du rätt att göra invändningar på automatiserat sätt genom att använda tekniska specifikationer.
I de fall som anges nedan har du rätt att utan onödigt dröjsmål få dina personuppgifter raderade av oss.
I detalj: Vi har en skyldighet att utan onödigt dröjsmål radera personuppgifter om något av följande gäller:
– personuppgifterna är inte längre nödvändiga för de ändamål för vilka de samlats in eller behandlats för,
– du återkallar ditt samtycke på vilket behandlingen grundar sig, och det inte finns någon annan rättslig grund för behandlingen,
– du invänder mot behandlingen i enlighet med artikel 21.1 i GDPR och det saknas berättigade skäl för behandlingen som väger tyngre, eller du invänder mot behandlingen i enlighet med artikel 21.2 i GDPR,
– personuppgifterna har behandlats på olagligt sätt, eller
– personuppgifterna måste raderas för att uppfylla en rättslig förpliktelse i unionsrätten eller i medlemsstaternas nationella rätt som vi omfattas av.
Om vi har offentliggjort personuppgifterna och enligt ovan är skyldiga att radera personuppgifterna ska vi, med beaktande av tillgänglig teknik och kostnaden för genomförandet, vidta rimliga åtgärder, inbegripet tekniska åtgärder, för att underrätta andra personuppgiftsansvariga som behandlar personuppgifterna om att du har begärt att de ska radera eventuella länkar till, eller kopior eller reproduktioner av dessa personuppgifter.
Vi kommer att underrätta varje mottagare till vilka personuppgifterna har lämnats ut om eventuell radering som skett enligt ovan, om inte detta visar sig vara omöjligt eller medför en oproportionell ansträngning. Om du vill ha information om dessa mottagare är du välkommen att kontakta oss.
Notera att vår skyldighet att radera enligt ovan inte gäller i den utsträckning som behandlingen är nödvändig av följande skäl:
– för att utöva rätten till yttrande- och informationsfrihet,
– för att uppfylla en rättslig förpliktelse som kräver behandling enligt unionsrätten eller enligt en medlemsstats nationella rätt som vi omfattas av,
– för skäl som rör ett viktigt allmänt intresse på folkhälsoområdet enligt artikel 9.2 h samt artikel 9.3 i GDPR, eller
– för att kunna fastställa, göra gällande eller försvara rättsliga anspråk.
Du har rätt att utan onödigt dröjsmål få felaktiga personuppgifter som rör dig rättade.
I detalj: Med beaktande av ändamålet med vår behandling av dina personuppgifter har du även rätt att komplettera ofullständiga personuppgifter, bland annat genom att tillhandahålla ett kompletterande utlåtande.
Vi kommer underrätta varje mottagare till vilka personuppgifterna har lämnats ut om eventuell rättelse som skett, om inte detta visar sig vara omöjligt eller medför en oproportionell ansträngning. Om du vill ha information om dessa mottagare är du välkommen att kontakta oss.
I de fall som anges nedan har du rätt att kräva att behandlingen av dina personuppgifter begränsas.
I detalj: Din rätt gäller om:
– du bestrider uppgifternas riktighet (dock endast under en tid som ger oss möjlighet att kontrollera detta),
– du har invänt mot behandling i enlighet med artikel 21.1 i GDPR i väntan på kontroll av om den personuppgiftsansvariges berättigade skäl väger tyngre än den registrerades berättigade skäl,
– behandlingen är olaglig och du motsätter dig att personuppgifterna raderas och i stället begär en begränsning av uppgifternas användning, eller
– du behöver personuppgifterna för att fastställa, göra gällande eller försvara rättsliga anspråk trots att vi inte längre behöver personuppgifterna för vårt ändamål med behandlingen.
Om behandlingen enligt ovan har begränsats får sådana personuppgifter, med undantag för lagring, endast behandlas med ditt samtycke eller för att fastställa, göra gällande eller försvara rättsliga anspråk eller för att skydda någon annan fysisk eller juridisk persons rättigheter eller för skäl som rör ett viktigt allmänintresse för unionen eller för en medlemsstat. Vi kommer att meddela dig innan begränsningen av behandlingen upphör.
Vi kommer underrätta varje mottagare till vilka personuppgifterna har lämnats ut om eventuell begränsning av behandling som skett enligt ovan, om inte detta visar sig vara omöjligt eller medför en oproportionell ansträngning. Om du vill ha information om dessa mottagare är du välkommen att kontakta oss.
I de fall som anges nedan har du rätt att få ut dina personuppgifter (som du har lämnat till oss) i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format från oss. Du har även rätt att få dina personuppgifter överförda till en annan personuppgiftsansvarig när det är tekniskt möjligt (”dataportabilitet”).
I detalj: Rätten till dataportabilitet gäller för personuppgifter som du har lämnat till oss i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format om:
– behandlingen baserar sig på den lagliga grunden samtycke eller fullgörande av avtal, och
– behandlingen sker automatiserat.
Din rätt till dataportabilitet påverkar inte din rätt enligt artikel 17 i GDPR (rätt till radering). Din rätt till dataportabilitet får inte påverka andras rättigheter och friheter på ett ogynnsamt sätt.
För att spara produkter i drömlistan behöver du logga in eller skapa ett konto
Välj hur du vill logga in.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Skapa ett konto och få 100 kr i välkomstgåva att köpa lotter eller spela bingo för. Det är gratis och det finns inga insättningskrav. Du skapar ett konto enkelt och säkert med BankID.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Starta BankID-appen på din telefon och tryck på ikonen för QR-kod. Rikta din kamera mot QR-koden nedan för att skanna.
Väntar på identifiering i app
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Logga in för att kunna registrera din lott.
Du är snart där!
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Fyll i dina uppgifter för att kunna logga in.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Att öppna spelkonto för onlinespel
När du öppnar ett spelkonto får du möjlighet att spela onlinespel på miljonlotteriet.se. För att öppna spelkonto måste du vara över 18 år, folkbokförd i Sverige och inte stå under förvaltare eller vara försatt i konkurs. I samband med registrering kommer dina uppgifter att kontrolleras mot SPAR (Statens Person- och Adressregister). Vid registrering används skyddad (SSL-) förbindelse, så att dina uppgifter hålls hemliga under hela transaktionen. Det är förbjudet att registrera sig med uppgifter som tillhör någon annan. Du måste därför logga in med BankID.
För att kunna spela skall du logga in på miljonlotteriet.se. Det är förbjudet att logga in på miljonlotteriet.se med annan persons uppgifter. Du ansvarar för att obehöriga inte kan få tillgång till dina personliga inloggnings uppgifter. Miljonlotteriet har inte ansvar för om någon obehörig använder dina uppgifter och inte heller för den skada som därigenom kan uppstå. Om du misstänker att dina inloggnings uppgifter kommit obehörig tillhanda skall du omgående meddela Miljonlotteriet.
Om du köpt en onlinelott och du skulle förlora kontakten med miljonlotteriet.se innan du hunnit skrapa lotten, t ex pga att din dator kraschar, att du drabbas av strömavbrott eller liknande, kommer lotten att finnas kvar hos dig och vara möjlig att spela nästa gång du loggar in. Skulle du inte ha skrapat lotten kommande natt kommer lotten att skrapas automatiskt och eventuell vinst sätts automatiskt in i din spelplånbok. Om du har en digital prenumeration av lotter så förblir dem oskrapade tills 40 dagar passerat från utskickstillfället, därefter skrapas dem automatiskt och eventuell vinst sätts in i din spelplånbok. Om du köpt ett bingospel och på motsvarande sätt förlorar kontakten med Spelsajten innan bingospelet avslutats, kommer din bricka att rättas automatiskt inom 15 minuter och eventuell vinst automatiskt att sättas in i din spelplånbok.
Du betalar dina spel med betalningsmedel (kontanter, vinstkontovärden eller premievärden) som du har på ditt spelkonto. Spelkontot finns på Miljonlotteriet.se, som är ansvarig för de innestående medlen. När du valt att köpa ett onlinespel måste du även bekräfta ditt köp innan köpet verkställs. När du bekräftat ditt köp kan det inte ångras.
Innan du gör din första insättning behöver du ange din spelgräns. Du kan efter det föra över pengar till ditt spelkonto med ett av dina kontokort eller genom Swish och oavsett betalsätt så för du endast över pengar från dig själv och till dig själv. För att hantera överföringen av pengar använder Miljonlotteriet en säker, krypterad betaltjänst (Nets) där bank- och kreditkortsinformation behandlas. Kontot för de pengar du fört över finns hos Miljonlotteriet, som är ansvarigt för de innestående medlen. Du kan återföra innestående kontanta medel från kontot till ett av dina svenska bankkonton. Du kan alltid se ditt saldo på miljonlotteriet.se. Begränsningar av det belopp som är tillåtet att över- och återföra kan förekomma enligt särskilda anvisningar på miljonlotteriet.se. Det närmare innehållet av och kostnaden för de olika tjänster som vid var tid erbjuds framgår av beskrivningen på miljonlotteriet.se. Miljonlotteriet reserverar sig rätten att införa en övre gräns för hur mycket en kund kan spela för och kan även sätta gränser för antal spel och insatser per spelform. En kund som förändrar sitt spelande eller sin spelbudget kan komma att kontaktas av Miljonlotteriet för att uppfylla omsorgsplikten.
Medel på kontot utgör redovisningsmedel, vilket innebär att Miljonlotteriet skall hålla dessa avskilda på räkning i bank. Eventuell ränta på medlen tillfaller Miljonlotteriet. Miljonlotteriets redovisning av saldot på kontot sker uteslutande via internet.
För de fall när Miljonlotteriet satt in en välkomstpremie, vinst från chattspel eller liknande i din spelplånbok och du inte använt hela eller en del av beloppet inom tolv (12) månader från insättningsdagen har Miljonlotteriet rätt att återta det återstående beloppet och avsluta spelkontot. Sådana premier som Miljonlotteriet satt in får endast användas till spel på miljonlotteriet.se, de kan alltså inte överföras till ditt bankkonto.
När du beställer Miljonlotteriets digitala prenumeration påbörjar du en prenumeration på digitala skraplotter. Dina första lotter kommer inom cirka 15 minuter från beställningstillfället. Dina lottförsändelser fortsätter sedan att levereras i början av varje månad. Du når dina betalda lotter när du loggar in på miljonlotteriet.se eller via den länk som finns i det mejl som skickas ut vid varje lottleverans. En köpt lott förblir oskrapad i 40 dagar. Skulle du inte ha skrapat lotten dessförinnan skrapas lotten automatiskt och eventuell vinst sätts in i din spelplånbok.
För att ändra ditt lottantal eller avsluta din prenumeration behöver du kontakta kundcenter, 031-338 28 20.
Betalning för din digitala prenumeration görs via det av dina kontokort du angivit. Beloppet dras automatiskt av Miljonlotteriet innan dina nya lotter kommer. Saknas täckning på ditt kort vid tillfället, upprepar Miljonlotteriet betalningsförsöket i upp till tre gånger. Har betalning inte kunnat genomföras någon av dessa gånger annulleras periodens försändelse och ett nytt försök görs när det är dags för nästa försändelse. Tänk på att du själv måste uppdatera dina kortuppgifter.
Köpta lotter återtages ej.
Otillåten aktivitet på Spelsajten
När du är inne på miljonlotteriet.se är du skyldig att iaktta dessa villkor, rådande lagar samt övriga gällande regler. Det innebär t ex att du inte får:
- Ändra, kopiera, distribuera eller sälja vidare programvara, produkter eller tjänster som finns på miljonlotteriet.se.
- Överföra något material som innehåller virus eller andra filer, koder eller program.
- Använda miljonlotteriet.se för olagliga aktiviteter eller för distribution av material som är olagligt eller stötande.
- Använda miljonlotteriet.se som distributionskanal för kommersiella budskap eller skräppost.
- Vid misstanke om penningtvätt kommer Miljonlotteriet att anmäla detta till Finanspolisen och på deras order kan berört konto komma att blockeras tillsvidare.
Miljonlotteriet har rätt att omedelbart och utan föregående meddelande till dig avsluta ditt spelkonto om säkerhetsmässiga eller tekniska skäl föreligger, som t ex virusangrepp, eller om du bryter mot någon bestämmelse i dessa villkor eller om Miljonlotteriet på skälig grund antar att så är fallet. Du är skyldig att ersätta Miljonlotteriet för all direkt och indirekt skada som förorsakats i samband med brott mot dessa villkor.
Om miljonlotteriet.se felaktigt utbetalat t.ex. ett vinstbelopp trots att du inte vunnit eller utbetalat ett för stort vinst belopp till din spelplånbok, har Miljonlotteriet rätt att återta det felaktigt utbetalade beloppet. Du får inte använda några tekniska fel eller sårbarheter till din fördel. Miljonlotteriet har rätt att avbryta och återta alla vinster som du fått på det här sättet. Miljonlotteriet kommer att skicka ett meddelande till dig om att återtagande av medel kommer att ske.
Miljonlotteriet får återta onlinespel till följd av tekniskt fel eller annat förhållande som påverkar möjligheterna för dig att spela det aktuella spelet på ett korrekt och rättvist sätt eller som innebär att spelet eller dess resultat är uppenbart felaktigt.
Om ett spel återtas har du rätt att återfå erlagd insats för det aktuella spelet genom återbetalning till din spelplånbok. Du har alltså inte rätt till ersättning för indirekta skador, t.ex. utebliven vinst, inkomstbortfall eller andra följdskador.
Spelsajtens ansvar är begränsat till det belopp som motsvarar din insats i det spel där fel uppstått.
Insatta kontanta medel placeras på IOGT-NTO Förbundets koncernkonto.
IOGT-NTO Förbundet är garanten för att insatta medel alltid finns i likvida medel på kontot.
Miljonlotteriet.se tillhandahålls i befintligt skick. Om skada uppstått på grund av fel i spelplattformen som Miljonlotteriet borde ha känt till och åtgärdat, skall Miljonlotteriet ersätta dig för eventuell förlust som orsakas av sådant fel. Ersättningen kan dock aldrig bli större än vad du direkt innan skadan hade innestående på ditt konto.
Miljonlotteriet ansvarar inte
för:
- Fel som kan uppstå vid överföring av data mellan dig och Miljonlotteriet.se. Du ansvarar för all
kommunikation vid spel via Internet.
- Skada som kan uppstå om spel via Internet inte är möjligt på grund av
driftstörning.
- Skada som beror på omständigheter utanför Miljonlotteriets kontroll.
Miljonlotteriet kan aldrig göras ansvarigt för indirekt förlust, såsom utebliven vinst.
De tjänster som Miljonlotteriet erbjuder på miljonlotteriet.se kan förändras, ersättas eller tas bort utan särskilt meddelande.
Miljonlotteriet förbehåller
sig rätten att när som helst och enligt egen bedömning ändra villkoren genom att publicera ändringarna på denna sida.
Alla ändringar träder i kraft omgående efter publicering på hemsidan.
Hantering av personuppgifter:
Du ska
vara trygg när du anförtror dina personuppgifter till Miljonlotteriet.
Här hittar du fullständig
information om hur vi hanterar dina uppgifter i enlighet med dataskyddsförordningens krav >>
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
BankID är en elektronisk ID-handling som är jämförbar med pass, körkort och andra fysiska legitimationer. På Miljonlotteriet.se använder du BankID för att bli kund, logga in och föra över pengar till ditt spelkonto.
Du beställer BankID hos din bank. Läs mer om hur det går till hos din bank eller på www.bankid.com.
Om du har frågor om BankID bör du i första hand kontakta din bank. Men du är alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 031-338 28 20 eller kundcenter@miljonlotteriet.se.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Fyll i antingen ditt personnummer eller ditt kundnummer nedan så nollställer vi ditt lösenord och hjälper dig att kunna logga in igen.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Hur vill du ta emot dina nya inloggningsuppgifter?
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Information om hur du loggar in igen är nu skickat till dig via e-mail.
Har du inte fått något e-mail? Försök igen och kontrollera att du skrivit rätt e-postadress.
Information om hur du loggar in igen är nu skickat till dig via sms.
Har du inte fått något sms? Försök igen och kontrollera att du skrivit rätt telefonnummer, eller välj att få lösenordet skickat via e-mail istället.
Information om hur du loggar in igen kommer skickas till dig via brev vilket kan ta 3-5 arbetsdagar.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Välj ett nytt lösenord med minst 6 tecken
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Vill du beställa lotter eller spela bingo? Du kan också göra detta val senare ifrån Mina sidor.
Vill du ha hjälp via mail eller telefon?
Välkommen att kontakta oss på kundcenter@miljonlotteriet.se eller
tel. 031-338 28 20
Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA
Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.
Gör dina val nedan när det kommer till cookies (kakor) och hur vi får använda dem:
Vissa cookies är nödvändiga för att vår webb över huvud taget ska fungera för dig. Dessa går inte att stänga av.
Tillåt oss att säkerställa att vår webbplats tjänster fungerar korrekt för dig och hjälper oss att utföra förbättringar.
Vi använder analystjänster från tredje part inklusive Google. Se Googles information om behandling av personuppgifter här.
Tillåt oss att anpassa budskap när du besöker andra webbplatser och sociala medier (så kallad retargeting).
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Nuvarande gräns:
Kvar att sätta in:
Din insättningsgräns är sparad!
Du kan när som helst ändra dina gränser.
Du måste ange en insättningsgräns för att kunna spela och köpa lotter på Miljonlotteriet. Du kan sedan när som helst ändra din gräns.